Foton från helgen

Japp vi hade kul i helgen men när vi kommit hem så började jag bli förkyld och har sedan mer eller mindre varit sängliggande, konstigt är bara att det bara är jag som blivit dålig ingen annan i familjen.
Det går framåt för min arm, jag kan röra den betydligt mer nu men tummen vill fortfarande inte vara med, ont som f-n gör det när jag försöker mig på något där den är inblandad. Såret är förresten nästan läkt, det har gått med rekordfart!
Vi tog lite bilder från helgen men tyvätt var skridskoåkarna lite för snabba för min kamera så bilderna blev inte så bra men några ska ni få se.

Musse pigg och hans vänner


Lilo och Stitch




Lillan satte sig längre fram för att se bättre, jag köper inte parkett platser igen de var värdelösa!


Musse pigg och hans vänner igen

Kajsa hade nästan lika klänning som lillan, rosa med silver stjärnor

Musse vinkar till lillan, hon blev överlycklig =)



Här kommer Peter Pan






På vägen hem svängde vi förbi en bonngård utanför Linköping och hälsa på några små djur






Vi bakade hallongrottor efter vi kommit hem, de blev jättegoda


Helgen kommer vi alltid att minnas för vi hade sååå kul. Tack alla i familjen för en underbar helg. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0