Inget för den som är känslig!

Jag känner mig slaktad, idag var det dags att ta bort stygnen och då det visade sig att jag har en rörlighet på 40% som bäst så ska jag vara utan gips och lindor framöver för att träna upp rörligheten. Jag har ju som sagt haft tråkigt och hållit igång så bra som jag kunnat och idag fick jag givetvis skäll, speciellt över gjutjärnsgrytan som jag lyfte häromdagen och fick ont efter. Såå hur blir det nu då? Joo jag får inte belasta alls, bestick om en vecka men inget mer sen, sjukgymnasten trodde att sjukskrivningen troligtvis förlängs med tanke på vilket skick min arm är i men jag ska nog visa henne jag! Jag är inte vem som helst jag inte.

Här är min smått hopplösa arm i dagsläget


Min älskade make kom på igår att jag har, korvfingrar (sååå svullna), muffinsfötter (systers påhitt), bacomrumpa och äggmage, jag är helt enkelt en engelsk frukost!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0