Kålpudding till middag

Och det var jätte gott mums!

Ibland undrar jag vad tusan de håller på med på försäkringskassan, vad är det de gör som tar sån himla tid, är det kanske alla människor de lyckas avslöja för fusk som tar upp all tid? Inte för att det är dåligt men då tex jag som inte fuskar får ju vänta i evigheter på något besked... jag ska iaf tillbaka på jobbat så snart som möjligt, måste bara på återkontroll först och se så allt ligger rätt och att plattan sitter bra så kommer jag springande tillbaka.
Idag var jag och lämnade tillbaka nellygumman, trevligt att ha henne här ett tag men nu blir det lugnt, jag fick även i mig en matbit och svärfars bil hem som ska besiktigas imorgon.

Jag har lite planer på att börja plugga, 3,5 år kommer det ta om jag kommer in, vet inte hur jag ska göra än men jag tänkte ansöka iaf och sedan har jag till i höst på mig att bestämma mig. Kollade på csn idag och tar jag fulla lån kommer jag att ha studieskuld på nästan 400000 efter detta och det är ju för tusan en halv villa nästan!!

Snart är det dags för mig och lillan att slänga oss i duschen och ikväll är det ju GLEE TJOOHOO bara älskar den serien, sedan blir det nog en tidig kväll i sängen =) mysigt

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0