Vad har jag gjort?

Nu när man sitter hemma så här så passar man ju på och gör sånt som man inte annars gör, jag fick för mig då att storstäda datorn!!! Som vanligt så måste man ju lyckas att tabba sig, jag får inte till messenger nu, har lyckats få någon uråldrig version som inte fungerar och jag kan heller inte uppdatera för jag får bara meddelandet att jag har den senaste versionen??? Jag visste inte ens att jag rört något som hade med detta program att göra men TYDLIGEN Usch vad sur jag blir.

Igår fick jag den geniala idén att jag skulle sluta med värktabletter på dagarna och det fick jag äta upp, jag var sur och grinig och hade ont hela dan men det är ju inte kul att gå omkring och vara snurrig heller, första dagarna var rätt luddiga när jag tänker efter även om det inte kändes så just då, men nu är det ju bättre, längtar tills jag får ta bort stygnen, de sticks!

Jag har världens bästa svärmor
Hon beställde lite saker till mig bl a mattor som jag var så sugen på men ansåg mig inte råd att köpa också fick jag lite till, det blir bättre om jag visar med bilder men jag hann inte ta så många innan battriet tog slut så ni får se vilka jag hann ta.
Här är två av de tre runda mattor som ligger i början av vardagsrummet.


Den "stora" soffmattan de är bara såå härliga


En träelefant som passar väldigt bra in i vårt afrika inspirerade vardagsrum.


Länkdekorationer som hänger i gardinstången, superfina.


Om någon har några tips på hur jag ska få mina Pachira Aquatica att må bättre så är jag öppen för förslag, det vill nämligen inte komma fler blad.


Vi har även fått nyckelhängare till hallen, gardiner till datarummet och en lampa till fönstret i sovrummet. Som ni förstår så har jag en super svärmor och inte bara för att vi får saker, hon ringer även ett par gånger i veckan föör att höra hur det är med oss, hon lagar super god mat och vi kommer jätte bra överens. Så därför ska jag idag ägna mina tankar åt hur bra min svärmor är. Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0