Jag överlevde operationen



Jaa nu sitter jag här och har jävulskt ont och kan inte sova, lillan väckte mig kl 2 och ville krypa upp i vår säng och sedan kunde jag inte somna om. Det var bara att snällt vänta till jag skulle få ta en ny värktablett. Medans jag väntar på att den ska verka så har jag ominstallerat webbkameran som så mystiskt försvunnit från datorn.
Flera nätter i rad nu så har alla 5 familjemedlemmar sovit i vår säng och av någon konstig anledning så dras alla åt mitt håll så jag får inte så mycket plats. Idag ska lillan få åka till dagis så jag kan passa på att vila då, tidigare i veckan har hon fått varit hemma och hjälpt mig och hon är så duktig men tyvärr har hon allderles för tråkigt när jag inte orkar leka så då känns det bättre att hon får leka av sig lite innan helgen. Idag kommer gubbens syster upp igen, lillan längtar något otroligt mycket för hon verkligen avgudar sin faster och det har hon gjort sedan första mötet se här bara

hon verkligen älskar sin faster G.

Om en timma ska de andra kliva upp så jag funderar på att spela lite sims innan för att förhoppningsvis glömma lite smärta, detta gör jag helst inte om. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: faster gunilla

Hihi, vad söta vi var! Jag älskar Li otroligt mycket!!!!

2010-02-03 @ 09:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0