Jaha då var en dag till avverkad på jobbet.

Två sista veckorna har jag fått ihop hela 70 timmar, my my det känns bra det. Som vanligt har jag klivit upp mitt i natta så jag ska lägga mig en stund innan lillan ska hämtas från dagis. Jag funderar på att flytta, jag vet bara inte vart, har hittat lite lägenheter närmare stan men A är inte ett dugg intresserad av att kika med mig, han kan ju bo i den här mögliga lägenheten själv då tycker jag!! Joo faktiskt jag är rätt säker på att vi har mögel, halva badrummet är svart och det drar något emormt för huset är inte tätt någonstans! Nästa månads elräkning 1900:- JIPPI känns som om de pengarna hade kunnat få stoppas i några andra hål istället. Idag beslutade jag mig för att gå ur postkodlotteriet och skänka pengar privat istället. Jag fick se en undersökning och puplicerats i aftonbladet (vet inte när) som handlade om att ägarna till postkodlotteriet har ovanligt höga omkostnader, låg återbäring i form av vinster och låg återbäring i form av skänkta pengar, därför går jag nu ur! Då jag inte orkar leta fram länken så vill jag säga att detta är vad jag läst men kan inte stå för att det är sant! Kanske orkar jag leta fram länken senare och då kan ni avgöra själva. Nu är det dags för en powernap.
Ewe hoppas du får tillbaka din dator snart =) Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Per Wihlborg

Hej , jag har hittat hit , känner mej som en riktig hacker ;-) gillade alla bra bilder ! Per

2010-01-24 @ 00:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0