Oh my god vilken fantasi min dotter har!

Ibland kan jag bli helt galen på henne, hon retar mig tills jag håller på att gå sönder. Men oftast har jag rätt roligt åt henne, i morse informerade hon mig lite fint om att "pappa har parfym i rumpan" joorå "men det smälter sen", var har hon fått detta ifrån???? I förrgår när jag kom hem från jobbet så var det dags för henne att lägga sig så jag borstade tänderna på henne och skulle torka hennes ansikte, då berättade hon minnsan att "pappa har snytit sig i din handduk, jag vill ha min handduk" alltså vad gör man i detta läge, det går ju bara att skratta. Idag var vi en sväng till tuna park där hon var fördjävlig, för att försöka få henne på bättre tankar fick hon lipsmacker lipsyl som vi hittade på rean, det var tre olika i en liten påse. Jag håller just nu på att stryka gardiner och tänkte städa bort julen tills vi får middagsgäster i eftermiddag, då kommer den lilla tösen och har använt lipsmackern som mascara, även om jag tycker allt detta är roligt så blir jag väldigt trött av alla hennes påhitt. Jag längtar tillbaka till jobbet.....ska kanske be M-L sätta upp mig på 6 dagar till jobb där jag knappt ser familjen så jag får vila lite.


Till alla er som gett lillan pengar i julklapp kan jag informera om vad vi köpt för dessa. Först köpte vi kläder på rean, fick ihop en hel del. Sen köpte vi en sacco säck, skogsgrön jättefin, sen bokmärken och bok till den. Resten av pengarna tänkte vi spara men så gick förstås hennes CD-spelare sönder så igår var jag och köpte en sån här

Hon blev jätte glad så nu är det inte så mycket pengar kvar av det hon fick, nån hundring bara som vi kan spara till framtiden. I vår är det dags att byta bilstol, vi har funderat på en sån här

Det finns inte så mycket roliga färger men det här är bäst iaf.
Nu ska jag forsätta med gardinerna, Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha ja barn e för roliga ibland:) Det kan inte vara så att herr pappa har varit skojfrisk?:P allt bra annars?

2010-01-15 @ 16:10:54
URL: http://eweliiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0