Om smärta vore vin skulle jag ständigt vara onykter!

Vilken helg, man hinner knappt reagera så är allt slut. Allt började med att vi firade jul hos min svägerska, vi åt massor av mat och fick många julklappar. Efter två dagar var det dags att hälsa på familjen och som vanligt så äter man halvt ihjäl sig och stressar gärnet. Några bilder har jag från helgen som ni kan få se. Jag undrar hur många mil vi kört nu egentligen, det är nog ett par hundra iaf...

Här är vårt fina julbord


Min goda fina julskinka, den gjorde succé, tack Jamie Oliwer.


Lillan hjälpte till att dela ut julklappar


Själv fick hon bl.a en bärbar dator =)


Hundarna fick också julklapp, jättegott godis


Bada på juldagsmorgonen var jätte kul, fick bada i G´s jättebadkar!


Tar en svängom med mormor


Och en bugg med mormors gubbe


På nyårsafton samlar hela byn ihop islyktor och bygger konstverk, i år såg det ut så här


Våra hinkar hann inte frysa i tid så vi gjorde vår egna lilla pyramid utanför huset


När jag väl var hemma passade jag på att få lite behandling, jag fick lite akupunktur på örat, ont som s-n gjorde det på vissa av fröna.


Det var allt från mig så länge. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0