Otroligt trött

Idag blev det kaos, jag klev upp kl 0445 för att åka och jobba, när kl är halv sju ringer gubben och undrar varför det är låst på dagis? Hur ska jag veta det? Jag trodde någon hade försovit sig för dagis har nämligen missat att underätta oss om att det är STÄNGT!!!! J-A idioter, jag blir så fruktansvärt less på dessa människor som inte har lärt sig vad kommunikation är..... Pga detta nu så fick jag be mitt jobb att hitta någon annan som kunde köra så att A kunde få åka till sitt jobb (lite konstigt men lugnast så). Vi åkte sen till tuna park och köpte ett par skor så jag ska slippa frysa fötterna av mig när jag sätter mig i den -15 grader kalla bussen kl halv 6 på mornarna! Häromdagen hade jag mjukisbrallor under arbetsbyxorna, det är knappt så man kan röra sig + att jag gått upp ca 6 kg sedan okt sååå det börjar bli väldigt väldigt trångt i min uniform. Det ska iaf åtgärdas, jag hoppas att med in nya glutenfria, mjölkfria, sojafria, citrusfris och äggfria diet ska ge lite resultat, tyvärr har jag inte hittat så mycket nya maträtter utan mest sånt som är onyttigt. Igår gjorde jag chips hemma och idag funderar jag på popcorn, vi bakade även idag muffins och har köpt hallon och blåbär för att göra sorbe på. Kanske kommer inte detta gå åt rätt håll, vi får se.
Snart är det iaf dags för glee och mina popcorn, ska bara städa köket först (för tredje gången idag) så det är fint till frukosten i morgon.

Idag fick iaf syster sitt paket som jag skickat, i 30 års present fick hon gips för att gipsa den lilla kulan hon har som minne, antar att det kanske inte blir fler barn efter detta men det vet man ju aldrig. Hon fick även boddysar och tröjor med tryck som jag beställt från internet och stukit på, jätte söta blev de. Det var länge sedan man höll på med såna små kläder själv =( saknar det lite.

Inte för att jag vill men nu är det dags att sätta fart. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0