+24 kl 0900

Jäklar vad varmt det varit sista dagarna, det är knappt att man vågar gå ut. På natten går det inte att sova med täcke på för det blir för varmt.
Igår hade lillan utegångsförbud men det blev inte riktigt så för hon var ute med oss och vi åkte och badade och grillade med grannarna, förbudet var eg att hon inte fick leka med kompisar eller titta på film under hela dagen. Anledningen var att hon satt sig och kissat nere vid lekparken och dessutom hade hon kletat ner hela magen ryggen och ögonen med min mascara!
Hon är så bråkig just nu, jag vet inte hur jag ska hantera det här??? Hon vet ju också att jag inte orkar så mycket nu när jag mår dåligt hela tiden och det är precis som hon passar på då att jävlas. Som tur är så kan det ju hända att A är hemma så då får han lösa allt med henne.
A´s bil är iaf nästan klar nu men givetvis kommer han ju på nya saker att göra med den, det kommer aldrig ta slut!
Nu börjar jag bli hungrig igen trots att jag ätit frukost, jag skule vilja ha en dunder frukost men jag orkar inte göra någon, jag får väl ta en macka och en kopp te så blir det bra, lillan hade inte tid att äta för det var disneydags i morse så hon vill nog ha något också, sedan lovade jag att hon skulle få spela mimmispelet (kalle kunskap) som är super för hennes ålder. Dags att sätta fart Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0