Härliga sommar

Senaste veckan har jag inte haft något jobb så jag ha fått legat och dragit mig hela mornarna, något som jag verkligen njuter av är att vakna till fågelsången och att se solen lysa genom träden, detta var det första jag märkte den första morgonen vi vaknade efter att vi flyttat hit, inget buller från bilar, inga barn som skriker i trapphuset, inget matos från restaurangen under utan bara fågelkvitter och strålande sol =)



Något som vi pratar mycket om hemma nu är bebisar, vi försöker förbereda lillan på vad som kommer hända, nästa vecka ska vi på ultraljud och funderar på att hon ska få följa med och se vad vi får se. Hon tycker detta är jätte kul och ska absolut ha en lillasyster, för min del spelar det ingen roll, jag är inte ens nyfiken på vad det är för jag tycker inte det är så viktigt, detta barn är väldigt efterlängtat och jag blir bara glad att vi fått möjligheten att få fler barn. Lillan har givetvis också en bebis, den mår inte så bra nu så hon måste undersöka henne med mitt stetoskop (vi lyssnar på magen med det), hon är för söt min lilla trollunge. Snart ska hon åka och klippa sig, vi ska på bröllop nästa helg och hon ska vara blomsterflicka, då kan det vara läge att klippa bort de slitna topparna tror jag.



Kram på er och tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0