Helt slut efter helgens festligheter

I lör gifte sig svägerskan, otroligt mysigt trädgårdsbröllop, men det var även påfrestande, jag gjorde nog lite mer än vad jag borde gjort men man vill ju hjälpa till. Ryggen har hållit än så länge med hjälp av bäckenbältet och gördeln, utan dem hade jag varit dödsdömd! Jag jobbar fm nu, antar att det inte finns något annat, man blir verkligen helt bångstyrig av att kliva upp mitt i nätterna, det är knappt att jag kan hålla mig vaken om dagarna, försöker sova så mycket jag hinner med. imorgon blir det lång dag 07-20 med uppehåll några tim på dagen, får passa på att hem och sova då.

Magen växer och nu finns där en liten kula, känner även rörelser varje dag men inga riktigt sparkar ännu. Var på UL förra veckan, bebis bara kröp ihop i ena hörnet och ville inte alls mätas eller undersökas, efter 35 min var jag så öm i magen efter sköterskans behandling att vi fick sluta, fick istället en tid nästa vecka hos en läkare som ska kolla så allt är okej. Denna bebis känns inte alls lika vild som lillan men eftresom hon var ängeln själv när hon väl kom ut så blir det väl tvärtom där också så vi får en riktig liten illbatting denna gång.

Lillan är iaf fortfarande trotsig och nu har det gått så långt att jag orkar inte bråka längre utan skickar in henne på rummet istället där hon lever rövare, vet snart inte vad jag ska ta mig till med henne! Nu är det läggdags igen så jag orkar jobba imorgon.

några bilder från bröllopet


Lillan som blomflicka



Det var läskigt med alla som tittade på lillan så då var det tryggast att hoppas upp i A`s famn och gråta ut lite =)



Så mysig bild

Kram på er Tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0