Dåligt humör

Ända sedan några veckor tillbaka känns det som om jag är på ständigt dåligt humör, jag har inget tålamod med någon och blir sååå jäkla less på folk som inte fattar någonting eller kan betee sig eller se till så deras barn beteer sig.
Idag var jag till sjukgymnasten och fick lite tips om foglossningar, på mån börjar jag bassängträning, det ska bli kul. Ska även inhandla ett bälte men ska kolla först om någon jag känner har ett de vill sälja, de är ju inte billiga direkt.
Idag ringde även BM och berättade att de fått svar på proverna jag tog i tis, det var som jag misstänkte B12 brist. Det var ju några år sedan nu jag åt medicin för det men kände på mig att det kunde vara det igen, så nu vet vi varför vissa värden har varit så dåliga medans andra lite för bra och samtidigt har jag mått fördjävligt. Ska hämta medicin idag innan jobbet så ska det nog bli bättre.
Nu ska jag göra iordning mig inför jobbet *suck* jag är ju trött, vill sova..... tre vänder på landet blir det ikväll.
Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0