Jordgubbarna har kommit

Nu har vi börjat skörda våea gubbar, dock blir det ännu bara 3-5 st om dagen men många är på G så jag hoppas det blir en del till midsommar.
Idag har vi varit på parken badet utomhus, vi ser för hemska ut, jag är jättebrun på ryggen och har kritvita märken efter bikinin, supersnyggt verkligen!
Imorgon är det dags för att bada på sjukhuset igen, vi försöker att göra allt nu för att jag ska kunna gå mer än 24 veckor med detta barn utan kryckor, vill inte att det blir som sist då jag för övrigt också svor att jag aldrig skulle skaffa fler barn pga att inget var bra under graviditeten, nu sitter jag ändå här och mår relativt bra.
Ikväll är vi bortbjudna till några jag inte känner, det kan ju bli spännande, vi var även och tittade på ett hus igår som var väldigt fint och nästa vecka har vi möte med banken, vi vill att säljaren ska besiktiga huset innan vi lägger bud för vissa saker var ganska otydliga och det fanns inga papper på renoveringar mm så om vi ska köpa huset så vill vi veta vad vi ger oss in i, sen ska det givetvis besiktigas igen om vi vinner budgivningen. Snart är det dags att duscha av sig allt klor och börja med middagen, jag är hungrig nu, ska prova grilla kassler??? undra hur det blir haha spännande.
Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0