Lillan 4 år

Tiden går så himla fort och nu är hon redan 4 år. Vi ser så många teckan på att hon blir äldre och alla är inte sådana som man riktigt vill se, tex att bara klänningar duger att ta på sig för annars är hon "ful" enligt henne själv då förstås.
I ons kom mormor och hälsade på några dagar, det kändes bra att bli lite bortskämd ett tag, det händer inte så ofta även om A börjar bli bättre på att ta ansvar här hemma.
För att se hur mycket lillan vuxit så ska jag lägga upp några bilder för er att se på.

Hon verkligen älskar sina skor och solglasögon!


Här är poolen hon fick av mig i present, hon badar med bästa kompisen.


Klänningen var en  av presenterna från farmor G, hon älskade den, den är så fin.


Här har vi dukat för kalas, jag och mormor letade en hel dag på stan för att få till det fint.


Lillan ville ha en citron och jordgubbstårta, jag tror hon blev nöjd med denna =) spelande ljus hade den också!


Hon fick massor med fina presenter, totalt sex klänningar, musse pigg eltandborste, pengar, prinsess tallrikar och mugg, godis, skor till fasters bröllop, 3 kalle kunskap PC spel, vatten pistol, såpbubbel grejer, barbie docka med kläder till, ute spel och ett tenn halssmycke i form av en björn. Hon blev jätte glad för allting och nu kan jag inte tänka mig något mer hon kan behöva. vi har beställt en ny bilstol nu så den kommer om några veckor. Hon ska även få nya möbler till sitt rum för de hon har nu hör till en bebis serie och jag tycker hon börjar bli för stor för det nu.


Vi har även en liten överraskning att berätta, det här är vår nyaste familjemedlem

H*n beräknas dyka upp i dec och för den som undrar så kommer vi inte titta efter vad det är för något förrän den är ute ur magen, lillan tycker det här är jätte spännande och är så stolt att hon ska bli storasyster.

Jag hoppas att ni inte tycker att jag är nonchalant, jag är bara så himla trött att jag orkar inte höra av mig till någon, hoppas ni har överseende med detta. Kram på er alla Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ewe

Fan va kul grattis äntligen:) Guu va ja e glad för eran skull

2010-06-22 @ 20:46:57
URL: http://eweliiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0