Back to reality

Imorgon kommer jag vara tillbaka till jobbet, hoppas det går bra jag har ju varit bort så mycket sista tiden. Något som gör mig irriterad är att jag antagligen måste säga upp mig snart. Jag stämplar i samband med att jag jobbar och snart  är de stämpeldagarna slut och då mådte jag säga upp mig enligt a-kassans regler eller leva på det jag tjänar, vilket inte går. Hur gör man i denna situation, det känns fördjävligt att säga upp sig från något som är bra att ha ellerhur.

Idag när vi gick hem från dagis kom A och körde, han hade varit till läkaren för hans knä har pajat. Lillan blev överlycklig och fick hoppa in i hans knä och styra hem bilen. Jag kan lugna alla med att det var bara på vägen upp till huset där vi bodde, det fanns inga stora risker för krockar och A var med och styrde lite. A är verkligen hennes stora idol, hon kommer helt klart bli nånting inom bilar när hon blir stor för hon verkligen älskar alla bilar. Nästa gång de har en visning på A´s jobb kanske hon kan få åka med en sväng i en lastbil. Sist jag var där väntade jag lillan, eftersom jag inte varit ute på vägarna på ett tag fick jag chansen att provköra en av visningsbilarna. När jag höggravid klättrade upp i lastbilen stod gubbens chef och garvade åt mig, inte ett dugg ororlig för hur jag skulle kunna styra detta ekipage på 60 ton bakom min stora mage. Tur att jag är sån bra förare =)
Körde styckegods till min fjärde månad sen gick det inte mer, det var allt för riskabelt att lillan skulle bli skadad så tyvärr fick jag sluta. Saknar jobbet i västerås ganska mycket, tror jag kan ha en bild på min lilla pärla jag brukade köra.


Här är hon, är hon inte fin åh vad jag saknar henne och systern som jag också körde *SUCK* kommer aldrig ha nått bättre jobb tror jag.

Jag har en liten bild på lillan också, hon var ju så söt idag så jag tog några kort, tyvärr har vi tittat lite för mycket på top model så hon börjar alltid posera och far omkring så det är svårt att få till en bild med den kameran jag har, hade jag en för 10-15000 minst så skulle jag säkert kunna få massor av fina bilder på henne.
Det här är min underbara söta tjej, mittsockergryn och mitt allt


hittade en bild på gubbens telefon som jag tyckte väldigt mycket om, jag tror den är från lilla M´s dop


Det var allt för denna gång. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0