Nu har jag deklarerat

Japp så var det klart för i år också, en liten summa blev det och det läggs väl i spargrisen för ett framtida hus antar jag, eller så kanske jag tar ledigt en vecka för de har tabbat sig på jobbet och gett mig sem ersättning hela året trots att de sagt att jag inte fått det så nu får inte jag någon semester! TOPPEN

Lillan är sjuk igen också, snart blir jag galen, det är något varje vecka, snart får de kolla hennes imunförsvar igen, detta kan inte vara normalt. Inatt hostade hon så hon kräktes och det är på gränsen idag trots att hon fått cocillana, den ska ju vara bra!

Snart ska jag till läkaren, denna gång för att de tycker att jag har för högt kolesterol *suck* aldrig är någonting bra, tydligen ligger jag långt över gränsvärderna så vi får se vad vi ska göra åt det då. Ikväll blir det jobb, sista veckorna har det blivit massor men det är bara kul, triva väldigt bra på jobbet men ibland känns det som pest och pina men det gör väl alla jobb, sedan blir det till att vabba ons tor så lillan kan vila men det gör hon ju inte ändå!

Jag längtar till hemresan nästa vecka, hoppas min syster kläcker ur sig bebisen nu då så jag kan få träffa dem, ska ringa henne idag och se hur hon mår.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0