Jo jo jag lever

Tänk att man kan sätta sig vid datorn och tänka att NU ska jag skriva i bloggen, men så av någon anledning så dyker inte denna tanke upp igen förrän man har stängt av. Jag har ju tänkt skriva massor av gånger om sånt som vi har gjort men så glöms det ständigt bort.

Hela förra veckan var vi hemma pga förkylning och i helgen var jag ute för första gången på många dagar, vi åkte på dragracing och sedan vidare till svärpäronen och bjöd dem på glass. När jag kom hem så kom febern, det blev för mycket. Det verkar som om jag blir hemma ett tag till. Åkte till affären idag efter att jag hämtat lillan på dagis och bara det är som ett maratonlopp. VILA VILA och mer VILA vill jag ha.
Imorgon blir det till att städa för på ons kommer service hit och tittar på diskmaskinen som höll i jaa 5 månader GO Elektrolux vad glad man blir, hoppas det inte kostar mig en krona för då blir jag sur.
Förra veckan blev det ingen agility eftersom vi var krassliga men på ons bär det av igen, hoppas jag är piggare då för nellygumman behöver det verkligen. Jag lovade syster att visa före och efter bilder på nelly när jag klippte henne och de finns nog här någonstans.

Åh vad glad hon ser ut att vara här!!!!!!!!!!! Överlycklig över att trimmern kommit fram


Så fin blev hon, skillnaden syns bättre i verkligheten men det är MYCKET päls som är borta, hon är annars värsta hårbollen, hon begravs nästan under all päls.


Ser du syster, du betvivlade min förmåga att klippa hundar men visst blev hon fin =)

Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: My

nej men gud vad kul! nej det visste jag inte, men sådan information har förmågan slinka runt mig av någon anledning.. händer rätt ofta att dom glömmer mig :') här är allt bra, lilla Noah blir bara större och större och snart går jag ut nian :D inte så mycket som hänt faktiskt.. hoppas att du har det bra! hälsa familjen från oss kram

2010-05-20 @ 22:16:20
URL: http://cherishmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0