Jobbar ihjäl mig

Tänk omman fick ta det lugnt ett tag, var så less när jag var sjukskriven och gick hemma men nu vill jag ta det lugnare. Jobbar delade turer nästan varje dag och det tar knäcken på mig! Idag tog jag ledigt för att vila lite, imorgon börjar allvaret igen, 0540 sätter det igång och jag slutar vid halv sju på kvällen *SUCK*, hinner kanske göra något på dagen där. Lillan fyller ju snart, jag har köpt en pool med rutschkana i och lite annat på, en verkade rolig. Hon ska även på 3 nya PCspel, kallekunskap, de tycker hon om och jag ska köpa 3 nya klänningar åt henne från H&M, en med ariel, en med tingeling och en med hello kitty, precis som hon vill ha. Av svärmor har jag beställt en lila eltandborste och sedan ska hon få prinsesstandborstar till den.

Ikväll är det hundkurs igen, vi får se om det går bättre idag än förra gången, sist var hon så uppstressad att hon inte ville lyssna, tänkte ta en långpromenad i skogen innan vi ska dit för att göra henne lite trött (om det går) den hunden får ju aldrig slut på energi!

Jag är för lat för att ladda in bilderna i datorn men ska snart lägga upp en bild på världens sötaste lilla A som jag var och gosade med, det är flickan som min syster fick den 31 mars. Världens sötaste och raraste bebis! undra om syster tycker likadant när hon bli väckt hela nätterna och får ont av ammningen??? Önskar bara att hon bodde närmare så hade jag kunna hjälpa till MASSOR.

Lite kul men inget för känsliga!!!! Givetvis ville jag sköta allt när jag fick chansen med bebisen och även då blöjbyten, hon började med att kissa ner mig, jaja det är väl inte hela världen tänkte jag men tror ni inte att hon lyckades SKITA ner mig också! tänk så många gånger jag bytt på lillan och andras barn men detta har jag aldrig förr råkat ut för, systers bebis ska minnsan få höra när hon blir stor! Synd bara att hon är så gudomligt söt så jag kunde bara skratta.

Dags att ladda upp för agility nu. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0