Mår bättre nu

Senaste dagarna har varit ok, infektionen verkar ha börjat ge sig och jag har börjat äta igen, viktminskning: ca 4 kg, bra gjort på 2 veckor haha.
Idag är det morsdag och som vanligt så får jag sånt jag önskar mig =) (min man kör på säkra kortet) jag fick en ångtvätt HAHAHA som man städar med hemma, super bra sak att ha, man städar med ånga istället för rengöringsmedel, är supernöjd över den =D
Till svärmor köpte vi en blomma komemr inte ihåg vad den heter nu men det är en klängerväxt som man har ute med stora vita blommor, tydligen tycker även sorkar om dessa så hennes blir alltid uppätna så nu ska hon prova sätta den i en kruka. Jag och lillan köpte en ny vaxduk till henne också till köksbordet, lillan valde en ljusgul melerad med blommor och frukt på, den tycker hon nog är fin. Hittade även en till oss även om jag är lite emot vaxdukar så tror jag att jag ska satsa på en sån, vit med bruna och blå fyrkanter a´la 70-tal, kommer passa perfekt i vårt kök! Vår tapet för den som inte sett den, brun med blå och guldblommor, supersnygg.
Imorgon är dagis stängt så då blir det till att vara hemma, ska ringa jobbet pch höra om jag får komma tillbaka, det har blivit en del tid hemma sista tiden, alla vabbningar och skador gör att jag är på jobbet typ 3 veckor i stöten för att sen vara hemma ett tag igen.
Snart fyller lillan år och idag skulle vi beställa en ny stol till bilen, då visste givetvis inte tanten där vad jag pratade om för stol och när hon väl fattade vilket märke jag pratade om så påstod hon att deras stolar minnsan inte såg ut så som jag beskrev (har kollat manualen på internet), jag försökte förklara att jag varit och tittat på den stolen här men NEJ så såg inte deras stolar ut, PAPPSKALLE vaa och henne ska man fråga om säkerheten näää jag blev så sur att jag funderar på att köpa stolen någon annanstans.
Nu ska jag gå till sängs så jag orkar med lillan imorgon, hon är inne i en jobbig period nu, inget man säger går in och verkligen ALLT kommer ur henne, hon kan inte vara tyst, inte ens när hon sover och vi blir osams jämt så det tar på krafterna att vara med henne en hel dag. Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0