Sjukling

Är snart uppe på 3 veckor som sjukling, fm spenderades i toastolen, bara magsaft kom. Har fått i mig blåbärssoppa idag iaf och A skulle köpa nyponsoppa på vägen hem från jobbet. Jag orkar verkligen ingenting och jag känner mig mager och blek, det har nu försvunnit ca 4 kg och det mesta från ansiktet tror jag. här är en bild jag tog nyss

och tänk idag är jag ändå piggare än vad jag varit.

Läkaren skulle ring igår och berätta om mina provsvar, hon ringde inte! Jag ringde upp idag och fick en telefontid med henne mellan 15 och 16, nu har hon ringt, tydligen så är jag jätte sjuk pga en urinvägsinfektion, jag har redan ätit antibiotika mot det men blev bara sämre och sämre till slut fick jag inte behålla medicinen alls och jag slutade ta den. Nu har jag fått samma medicin igen och ska ringa sjukhuset för att få näring via dropp eftersom jag knappt har ätit på två veckor, jag dricker en hel del men blir ändå uttorkad. *suck* nu vill jag somna, jag kan vakna när jag mår bättre.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0