Full fart

Som vanligt när man börjar känna sig lite piggare så tar man ju i lite för mycket. Har Nellygumman hemma, har tagit skogspromenader, klippt henne, duschat henne och idag har vi cyklat en sväng, samtidigt ska man sköta tvätten, disken, maten och lillan, nu börjar kroppen säga ifrån, tog en värktablett igår men det krävdes ändå kryckor för att ta sig fram, suck också!

Snart ska vi hämta lillan på dagis, hoppas vi tar oss dit =/ känner mig rätt stel efter cykelturen. Ikväll blir det myspys med familjen om jag orkar hålla mig vaken, har börjat sova en del på dagarna, typ 10 tim på natten och 1-2 tim till på dagen, blir dock inte så mycket sömn ändå pga alla toabesök, vändningar och kramper HAHA. Jag mår bra ändå, bättre än för några veckor sedan, tror det är sedan jag slutade jobba, det tog rätt hårt på höfterna.

Efter att diskmaskinen och tvättmaskinen tömts, lillan har hämtats från dagis så tänker jag bara slappa idag.


Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0