Jodå jag lever

Har haft det ganska tungt sista tiden, problem med magen, ont i ryggen och har svårt att sova. I helgen samlade jag iaf krafter för att åka till ikea och köpa möblerna till lillan så vi har skruvat ikeamöbler hela helgen och ändrat om här hemma. Tack vare det så är jag närmast orörlig nu och har haft förvärkar hela natten, trodde ett tag att jag skulle behöva åka in men det lugnade ner sig efter ett tag. *SUCK* har ingen energi alls.

Växer inte heller, väntar på samtal från BM, jag har gått upp 2 kg och är i vecka 29, det känns inte rätt, känns inte som om något är fel men blir ändå lite orolig.

Tänkte försöka springa med kartongerna till återvinningen innan lillan ska till dagis och jag ska till sjukgymnasten, ser inte fram emot att gå ned i det kalla vattnet men det är trevligt att träffa och prata lite med andra gravida, annars så träffar jag inte så mycket folk, jag och lillan sitter hemma mest. Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0