Lite piggare igen

Nu har jag bokat tid hos frisören igen, jässes vad håret växer fort när det är kort, man får ju typ klippa sig var
3:e vecka om det ska vara ok.

Det har varit jobbiga sista veckor, all energi jag haft har jag fått lägga på lillan, A har varit väldigt frånvarande med alla sina projekt men det är tur att han är det nu och inte sen när bebisen kommer får så kommer han minnsan få hjälpa till här hemma.

Nu har vi börjat få ordning här efter all omflyttning, lillans rum är snart helt klart, sydde gardiner igår så väntar vi bara på stolen till skrivbordet och en matta som faster ska köpa i linköping och komma med i helgen, bilder kommer när det är klart. Babyrummet får vänta ett tag till det är ju ändå 11 veckor kvar så det är ingen jätte brådska.

snart bär det iväg till sjukgymnastiken, det ska bli kul, men träffar ju inte så mycket folk när man bor här ute så det är kul att träffa andra blivande mammor, tänkte också att lillan ska få ha ett pjamasparty också kan vi mammor fika lite och snacka skit under tiden för det är längesedan vi träffades alla nu.

På mån fyller svärfar år så vi ska fira honom i helgen, undra vad han säger om det för han har bestämt nekat till att bli firad men det kommer vi göra ändå HIHI köper vi en chokladask också så kommer det nog lösa sig.


Tog en ny bild på magen, går in i vecka 30 i helgen, men växer men inte så mycket, känner mig liten jämfört med andra gravida. Hoppas det är en liten bebis =)


Nu måste jag åka, tjingeling på er.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0