Större och större

Jag växer, fick se en bild på mig själv idag, JÄKLAR! själv ser jag ju inte magen hur stor den är, den har definitivt inte samma form som när jag väntade lillan då den inte stod ut något alls.

Idag händer det stora saker men jag vill inte berätta om dem riktigt ännu, vi ska iaf snart ner till stan och kika runt lite så vi har något att göra, det är väldigt tråkigt att gå hemma men det blir ju så när man inte kan utföra det jobb man har, *SUCK*

Här får ni se bilden jag fick se idag.......



Jag ser verkligen ut som en flodhäst trots att jag bara gått upp 2,5 kg, joo gott folk jag trodde jag hade gått upp men det vara tydligen bara mat för en vecka senare var den vikten borta  =/

Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0