Vem är pyret i magen?

Många tankar börja komma om den nya familjemedlemmen, vem är det? och hur kommer det att bli framöver med storasyster och så? Vi försöker förbereda henne för det som ska komma men hon verkar tro att det kommer hända något stort med henne! hon planerar att köpa vuxenkläder för det gör man tydligen när man blir storasyster??? Suck jaa vi får ta det som det blir......

Det börjar bli långtråkigt att gå hemma utan att ha så mycket att göra, visseligen så är det en del att plocka efter lillan och disk och tvätt och sånt och sen så är man heltl slut i ryggen, men lillan är jätte duktig på att hjälpa till så det funkar ganska bra, önskar bara att jag orkade med att damma och skura bakom allt men det kommer väl sen....

Idag ska jag till BM igen, skulle ha åkt till sjukgymnastiken också men "någon" har hållit mig vaken i 3 timmar inatt så jag är inte i form riktigt, tror ena katten dragit in loppor också för jag har bett över halva kroppen och har kliat mig inatt så jag har massor av blåmärken (inte så fint) så jag skippar att lkä av mig idag! Hos BM hoppas jag få veta om pyret har växt som h*n ska eftrsom magen inte är så stor, Nu börjar grannarna reagera på att det är något på gång, NU när det är 10 veckor kvar. Kanske ör det för att jag ser ut som en zombie som de tittar lite extra?

Lillan har fått nya kläder att ha i höst, jag tycker hon blev jätte fin och det tycker hon också, hon har en lila ullkappa, grå mössa och vantar med glitter i, lilla, rosa, grå, svart rutig scarf med glitter i och ett par vita härliga kängor med lurv i, hon är enormt söt i detta. Har en bild i mobilen ska se om jag orkar tanka över den sen någon dag.

Nu är det dags att hoppa i duschen och snubbla vidare, kram på er. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0