Semester

Vad sällan man har tid nu för tiden att sitta vid datorn, jag är glad om jag hinnar titta in och kolla mailen emellanåt. Just nu är jag och barnen på semester, vi äter gott varje dag så vi kommer vara jätte tjocka när vi kommer hem. Inatt ska lillan sova över hos sin moster, de har jätte kul tillsammans (skiljer 6 år mellan dem) så de skulle nästan kunna vara syskon!

I slutet på månaden ska jag på 30 års fest, vad tusan ska jag köpa???? vi har varit vänner i ca 26 år och jag skulle vilja hitta något som representerar en sådan lång vänskap, men vad kan det vara???? jag får klura lite.....

Dags att vila lite innan lilleman vaknar, jag har verkligen världens sötaste barn, här är en ny bild på lilleman


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0