1år sedan

Som jag skrev sist, nästan! Det blev lite kaos när jag kom hem från Turkiet och set slutade med skilsmässa, flytt, ett nytt förhållande och snart nu flytt igen :) i och med allt detta så lade jag bloggandet på hyllan, orkade helt enkelt inte med men nu är det kanske dags att börja igen då :) så mycket lättare nu när man kan blogga från mobilen, datorn är ju typ aldrig på!

Denna vecka ligger vi hemma i magsjuka, idag orkade vi oss ut ett tag iaf och åkte lite pulka och lekte men min astma gör sig påmind på en gång som jag rör mig så jag orkar inte nått när jag är krasslig, nåja snart mår vi alla bättre :)
Mycket har ändrats sista året så jag har en del att berätta men det får bli en annan gång, Natti natt på er och Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0