Har för mycket att tänka på!

Här är det full fart igen nu när lilleman kommit. Idag var vi ute på promenad efter frukost, två Tim var vi borta, en bit gick det inte att dra vagnen på M fick åka på mina axlar och jäklar vilken kramp jag fick till slut. Efter tuppluren på dagen så skulle jag laga mat, efter en halvtimma i ugnen insåg jag att "någon" vridit ner tempen till 75 grader, hmmm vem är det som går och vrider på vreden tro? Sååå middagen blev senare än tänkt... Efter det storstädade jag köket och städade hos fiskarna så nu känns det bra men nacken är helt paj!
Lilleman vaknade för en Tim sedan och vill inte somna om, han ligger ny här bredvid och sjunger och pratar, suck! Storasyster lägger sig alltid utan bråk och sen sover hon till morgonen....
Idag trodde jag att jag skulle bli tokig på lillan, kanske har hon någon sorts utvecklingsperiod??? Hon blir på riktigt dåligt humör om hon inte får som hon vill och det kan förstöra hela hennes dag!!!! Det går iofs lättare om man bara ignorerar henne då blir hon oftast på bättre humör så småningom :)

Idag insåg jag också att jösses vad lik sin far hon är! Hennes ögon är kopior av hans och det tycker jag är ganska kul, att se alla likheter :)

Jag och stora M planerar för fullt inför flytten, färger, möbler och vad som ska renoveras, åh det känns så roligt :)

Nä nu måste jag verkligen få lilleman att sova! En bild från dagens promenad :) och en på fina T :) Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0