Sjukdomarna avlöser varandra

I fre skulle jag till läkaren igen ang magen men koncentrationen riktades någon annan stans när han tyckte att jag verkade lustig... Jag har träffat honom förr och han är super bra! Jag förklarade att jag haft mycket huvudvärk, värk i örat, i kindbenen och är svullen i näsan. Dessutom har jag blött näsblod nästan varje dag i fyra veckor nu..... Han bara tryckte på en punkt och shit jag trodde ansiktet skulle gå sönder!!!! Jag har tydligen bihåleinflamation och öronhinneinflamation :( suck. Sen har jag ev urinvägsinfektion också men han gjorde ingen odling eftersom jag ändå skulle på kåvepenin....
Urinvägsinfektionen kommer nog av alla kalla bussar jag suttit i på morgnarna!
Jaha, det är bara att kurera sig då? Idag när jag börjat känna mig bättre så börjar lillan att kräkas, suck igen....
Många tvättmaskiner har jag kört idag och gubben jobbar sista natten nu på sin period, han får passa henne imorgon när jag jobbar om allt är lugnt, kräks hon fortfarande så vill jag vara hemma!
Nått positivt då? Jaaaa...... Arbetsskjortan sitter inte lika hårt kring magen.....efter sista medicinen mot magen så mår jag mycket mycket bättre...... Flytten närmar sig och det livar upp vardagen :).... Jag är faktiskt väldigt kär och saknar min älskling varje min som han inte är här!
Så som ni ser så är allt inte bara pest :)
Nu är det iaf dags att sova..... Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0